BMW M5: V8 Twin Scroll Twin Turbo = 560 k
Po vysokootáčkovém pětilitrovém desetiválci s atmosférickým plněním přechází pátá generace sportovních sedanů BMW M5 na downsizing, což v překladu znamená o dva válce a 0,6 litru zdvihového objemu méně. Nový motor V8 4,4 litru dostal ovšem navíc technologii M TwinPower Turbo, která zahrnuje přeplňování dvojicí turbodmychadel, přímé vstřikování benzinu HPI (High Precision Injection) a plně variabilní proměnné časování ventilů VALVETRONIC.
Výsledkem je nejvyšší výkon 412 kW (560 k) od 6000 do 7000 za minutu a maximální točivý moment 680 N.m dostupný již od 1500 za minutu. Přestože tedy v porovnání s předchůdcem vzrostl výkon o 10% a točivý moment o 30%, poklesla spotřeba paliva o 30% na 9,9 l/100 km v kombinovaném režimu EU. To je pozoruhodná hodnota u velkého sedanu schopného zrychlit z 0 na 100/200 km/h za 4,4/13,0 s a dosáhnout nejvyšší rychlost 305 km/h (s paketem M Driver’s Package). Přenos hnací síly na zadní kola obstarává sedmistupňová dvouspojková převodovka M Drivelogic.